¤ Wumpscut - Bunkertor 7 ¤



Beton Kopf Media
1995

Ocena:
5

1. Open Gate, 2. Torn Skin, 3. Capital Punishment, 4. Die in Winter, 5. Bunkertor 7 (German texture), 6. Thorns, 7. Mortal Highway, 8. Bunkertor 7 (reprised), 9. Dying Culture (remix), 10. Corroded Breed, 11. Tell Me Why, 12. Close Gate


Jaka jest najlepsza pyta Rudego 102? Jedni powiedz, e debiut "Music for a Slaughtering Tribe", inni, e spokojniejsza "Embryodead", jeszcze inni, e najnowsza "Boeses Junges Fleisch". A dla mnie numer jeden to bdzie zawsze "Bunkertor 7". Wanie od tej pyty zacza si moja przygoda (lepsze sowo moe mio?) z niemieckim odpowiednikiem Clausa Larsena. Ju szata graficzna zwrcia moj uwag, ale skupmy si na muzyce. Na pocztku typowe intro i oto zaczyna si "Torn Skin". Mj Boe, co za wspaniay kawaek. Zaczyna si samplem wzdychajcej kobiety (pono przyjacika Rudego), a nastpnie wkraczaj szybki i ciki beat oraz wspaniaa melodia w refrenie. A kocwka, gdy Rudy piewa "We are the sex of tomorrow..." robi zawsze wraenie. Genialny utwr, ale ten co po nim nastpuje podnosi nam poziom adrenaliny jeszcze mocniej. Mowa o "Capital Punishment", wielkim dziele wielkiego twrcy. Z pocztku cicho, spokojnie z przesterowanym wokalem, jednak w poowie wszystko to znika, a zaczyna si najwspanialszy wg mnie moment w historii :Wumpscuta:. Te prawie trzy minuty przebijaj wszystko, co byo przed i po "Bunkertorze 7". Jeszcze nie ochonem, a tu leci sobie "Die in Winter". Taki mroczny kawaek, z niesamowitym tekstem, ktry idealnie pasuje do charakteru muzyki. Jedziemy dalej z koksem, utwr tytuowy w wersji "German Texture" nie daje chwili wytchnienia. Tekst po niemiecku, muzyka szybka, pena chaosu, malowany obrazek jest zy i mroczny. Jednak mamy chwil wytchnienia, bo oto "Thorns". Pikna melodia, jaka pniej pojawi si na "Born Again" z wokalem, tu w wersji instrumentalnej. Zaczyna si klasycznie, barokowo (!), by pniej przej w szybszy kawaek z lekkim techno beatem. Bardzo adne... T sielankow atmosfer zakca jednak "Mortal Highway", szybki, brutalny, peen haasu i samplowanej gitary. Pniej leci inna wersja "Bunkertora 7", znacznie spokojniejsza, i znowu szybkie kawaki: "Dying Culture" i "Corroded Breed". Bardziej ceni ten drugi, moe dlatego, e jest tu syszalna jako taka melodia, a "Umierajca Kultura" to jeden wielki chaos, cho nie pozbawiony swojego naturalnego uroku. Po tym wszystkim pozostaje nam jeszcze spokojne "Tell Me Why" i typowe outro "Close Gate". C mog jeszcze napisa o tym dziele? Nawet najwiksze pochway, najlepsze oceny nie oddadz jego zawartoci. Kady fan dobrego electro musi to zna!!! Nie ma po prostu wyjcia.

-- mike [?]




ostatnie recenzje autora:
Pouppe Fabrikk - The Dirt -- [5 czerwca 2013]
Evils Toy - Organics -- [8 kwietnia 2013]
AD:Key - Astrogator -- [8 kwietnia 2013]
McCarthy, Douglas J. - Kill Your Friends -- [8 kwietnia 2013]
And One - S.T.O.P. -- [13 lipca 2012]
  wicej...



inne recenzje Wumpscut:
Wumpscut - Blutkind -- mike [17 czerwca 2002]
Wumpscut - Boeses Junges Fleisch -- r@ [29 maja 1999]
Wumpscut - Bone Peeler -- Carl [10 maja 2004]
Wumpscut - Bone Peeler -- Truston [21 kwietnia 2004]
Wumpscut - Born Again -- r@ [1998]
Wumpscut - Embryodead -- r@ [?]
Wumpscut - Evoke -- r@ [6 kwietnia 2005]
Wumpscut - Evoke -- wolf242 [14 maja 2005]
Wumpscut - Preferential Legacy / Music for a German Tribe -- r@ [5 lipca 2003]
Wumpscut - Schdling -- Tomek [25 kwietnia 2008]
Wumpscut - Wreath of Barbs -- r@ [4 padziernika 2001]
Wumpscut - Wreath of Barbs (classic & freestyle remixes) -- mike [4 marca 2003]

powrt do recenzji »


Szukaj:

nowe na stronie:
Decondition ‎&…
Maison Close –…
Nyodene D – Eden…
Consumer Electronics…
Nova - Utopica Musa
SPK - Zamia Lehmanni…
Feanch, Dutour, Lubat…
The Third Eye Foundati…
Dissonant Elephant - 5…
Club Alpino - Woouldy
Club Alpino - Tunga
Roman Wierciski - We ar…
Jan Grnfeld - Music f…
Simfonica - Song of the…
Roman Catholic Skulls…
Chvad SB - Phenomenali…
Lonsai Maikov - Dce…
Robert Henke w Chorzowie
Dog in the Evening…
Sublamp - Cathedrals o…
wicej »

polecamy | wicej »

© 1996-2022 postindustry.org


wygenerowane w 0.015 s.